זה מודפס לבן על גבי שחור - טונר למדפסת בצבע לבן, מאפשר להדפיס על מדיה כהה.

כולנו מכירים את המושג 'מודפס, שחור על גבי לבן', כעת תוכלו לומר 'מודפס, לבן על גבי שחור' זאת באמצעות מדפסת אשר פועלת עם טונר בצבע לבן.

יצרנית המדפסות OKI מסירה עוד חסם ומאפשרת לכם להדפיס גם בצבע לבן, טונר למדפסת אוקי בצבע לבן.

עד עתה, אילו רציתם להדפיס בצבע לבן נדרשתם לשירותיו של דפוס דיגיטלי אשר ברשותו מדפסת אינדיגו. החל מעתה, תוכלו להדפיס עם טונר למדפסת בצבע לבן גם בבית העסק שלכם.

הדפסה בצבע בתוספת האפשרות להדפסה בצבע לבן, הינה יתרון עבור בית עסק המציע שרותי גרפיקה דוגמת : הדפסה על גבי בדים, הדפסת ניירות מכתבים ומעטפות, הדפסה על מוצרי פרסום, הדפסה על משטחים קשים כמו עץ ומתכת ואף זכוכית בהדפסת סובלימציה.

מדפסת זו, עם טונר לבן, מאפשרת לעסקים אלו להדפיס באופן עצמי את מה שהם צריכים, כאשר הם צריכים.

 

מדפסת עם טונר לבן

יצרנית מדפסות OKI, השיקה סדרת מדפסות בטכנולוגית Led עבור גדלים שנעים בין A4 ועד A3 אלו כוללת שימוש עם טונר לבן. מדפסות אלו, הנן מדפסות שולחניות המאפשרות להדפיס בסולם הצבעים כחול-אדום-צהוב-לבן בתחום המשרד, מבלי להזדקק לשרותים חיצוניים של דפוס דיגיטלי.

סדרת המדפסות, עם טונר לבן, כוללת את מדפסת ES7411WT המשמשת להדפסת מדיה בגדלים של עד A4 ואת מדפסת 920WT המשמשת להדפסת מדיה בגדלים של עד A3. שתי המדפסות תומכות בהדפסה על מדיה במשקל של עד 300 גרם למטר רבוע.

טונר למדפסת - דיו למדפסת, תמר בע"מ. ח.פ - 514294107 © כל הזכויות שמורות. טלפון : 03-5731050 , כורזין 5 גבעתיים 53583 Google My Business‎
שמות מסחריים של מוצרים ושרותים, גרפיקה, לוגו, תמונות וחומרי פרסום המופיעים בדף זה ואשר נוגעים לשמות של מדפסות, מתכלים, טונרים, מחסניות וראשי דיו, הינם סימנים מסחריים רשומים בבעלות החברה המחזיקה בזכויות שם המותג. המוצג לעיל נועד אך ורק לצרכי המחשה ותאימות.